Fórum - Téma


Koupě Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD


Fórum Grand Cherokee II WJ / WG Koupě Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

Manuály  |  Inzerce  |  Model Jeep Grand Cherokee WJ / WG  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7

2017-05-15 07:22:40

nemošek: To je tak když nečteš co ti člověk píše. Nejspíš máš vadnou tu hydraulickou vrtuli, proto ti to pořád lítá.

2017-05-15 09:06:38

nemošek: tak to mě je líto ...snad se někdo sežene budu držet....

2017-05-15 21:07:29

wily25: co to zase pises za chujoviny? Mě nic nelétá, teče mi nad holendrem mezi holendrem a tou trubkou servo olej z posilovače i když je po repasu hadice i s holendry..

2017-05-15 21:15:18

wily25: vysvětlí mi co to je ten o kroužek a kde přesně je v tom holendru.mě to teče jak končí holendr a navazuje na něj ta trubka.Mezi těma dvěma díly je tak čtvrt až půl milimetru mezirka a tama to chcije.

2017-05-16 07:13:20

co ti na tom mám vysvětlovat? Myslíš, že ti ten olej teče z toho potrubí jen tak? Z nějakýho důvodu, ti lítá to těsnění. Takže i když dáš nový, tka to dlouho nevydrží.

2017-05-16 22:17:42

wily25: tak teď upřímně, co mám teda udělat a jak postupovat.

2017-05-16 22:56:44

Zjistit jestli je vadnej solenoid na hydraulické vrtuli.

2017-05-17 21:23:33

wily25: Ahoj wily25, mám taky vrtuli hydro a zajímá mne, jak se dá otestovat ta hydrovrtule, respektive ten solenoid. Je na to nějaký postup? Problém s hadicema zatím nemám, ale rád bych byl připraven . Mám WG 4,7 2002. Díky předem! Piskot

2017-05-19 10:30:47

Pomocí osciloskopu, můžeš vidět, jestli tam nedochází k zásekům. Popřípadě to změřit tlakoměrem na hadicích, jestli tam nedochází k velkým změnám tlaků.

2017-05-19 12:06:56

wily25: Ty vole já to nechápu když mám 200 tisíc na auto který kdysy stálo málem jedeapúl mega tak musím přece mít aspon 30 litrú ročně na opravu toho auta (nemyslím údržbu)a tady se řeší osciloskop masakr (mimochodem sem elektrikář a s osciloskopem umím)ale že bych se sním vydal na opravu auta to považuju za absolutní nesmysl,nedávno sem se tu ptal že mi po 2 cm liftu auto hučí jak autobus a chtěl jsem jen vědět jestli to mají všichni s liftem a dělá to změněná earodynamika ale dozvěděl sem se že mi hočí přední kardan což je absolutní nesmysl ale je fakt že když sem před dvěma rokama koupil jedničkovou oktávku ve čtyrkolce tak na škoda klubu to vypadalo podle těch tisíce závad co tam řešili na nejporuchovější auto na světě ,zaplat pánbůh podle toho co tu řešíte je wj,wg auto jen s kravinama maličkostma a nic závažného

2017-05-19 12:49:27

ty musíš být silnej případ. Auta se normálně diagnostikují osciloskopem. Ale chápu, že na to tvoje myšlení nestačí. A ano u 2.7CRD bejvá problém s předním kardanem u liftu můžeš si tu ty diskuze dohledat.

2017-05-19 12:51:02

a doporučuju něco o tom nastudovat (viz přiložené video)

#1202 - Using an Oscilloscope for testing EFi sensors or actuators mp4  |  Více info

Using an oscilloscope for testing Electronic Fuel Injection sensor's and actuators used to be limited to the high end dealership type garages and specialist auto electrics engineers.

Nowadays these tools are much more affordable and are fast becoming the tool of choice when diagnosing faults on a modern fuel injection system.

Sure, code readers are great but the ECU will only flag faults on a particular circuit, rather than pinpoint the exact fault. Live data from the ECU is also helpful but seeing the signal represented in a graph form is usually the easiest way to spot signal abnormalities...

This video really only sets out to show you the benefits of these tools when compared to using a mere mulit-meter. I cover the differences between linear and digital signals and show you a couple of examples of taking readings, firstly the operation of a primary winding on an ignition coil followed by the signal you'd expect to see when testing an electronic fuel injector.

I also run through how to adjust both scales on the screen and how to set the trigger point to help stabilize the display.

I agree there's a ;ot more functions to these units to what's covered here but from watching this video it should give you the basics to starting to use an Oocilloscope when testing various electronic sensors and actuators on a modern car.

Before you start its always best to obtain a copy of the manufacturer's workshop manual or, at the very least, a wiring diagram to help with identifying the signal wire colour codes...

Any questions just ask in the comments section...

Andy Mechanic!

2017-05-19 14:39:25

Jestli máš pocit že hučení kardanu na CRD je nesmysl, tak o tom autě moc nevíš. A po 2 cm liftu to hučení aerodynamikou není ani omylem.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7