Fórum - Téma


SERVIS?


Fórum Grand Cherokee II WJ / WG SERVIS?

Manuály  |  Inzerce  |  Model Jeep Grand Cherokee WJ / WG  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2000 Grand Cherokee WJ / WG 4.7 V8

1 fotek  |  61 diskuzí

Palivo benzín + LPG. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 4 700 ccm (287 cui), 8-válec, Vidlicový, 4,7 V8 .


1  2  3

2017-04-12 13:08:23

Nevíte někdo kde v okolí Kladna nebo co nejblíže někoho sehnat na servis WJčka.

2017-04-12 13:32:17

Radotín??

2017-04-12 13:37:49

taťka: To není tak daleko

2017-04-12 14:11:25

taťka: A kde tam kde kdo je?

2017-04-12 14:12:31

když nic blíž nebude. Otázkou je zda je nutný servis nebo to udělá šikovný garázista. Nevím jak WJ, ale ZJ je složité asi jako Felicie. Jenom je potřeba na vše větší kladivo

2017-04-12 14:18:15

Ulice U starého stadionu.

2017-04-12 14:26:29

taťka: No...mám tam problém s motorem, hází chybu snímače vačky a má divnej chod jako by půlka motoru vynechávala. Pak vyměnit olej v převodovce a nějaký další drobnosti.

2017-04-14 07:52:52

dodo18: Můžete pak napsat, jestli se to podařilo opravit a co za tím bylo. Motor mi taky hází chybu snímače a další 3, jak kdy. Na volnoběh vynechávají tak 2-3 válce. Při prudší akceleraci má váhavý tah. Vyměněn pal. filtr, pal čerpadlo, krokový motorek, vstřikovač, svíčky, nasazen původní airbox. Změny minimální. Ještě zkusím váhu vzduchu a lambdy. V okolí mám problém se servisem a diag., není

2017-04-14 13:57:50

rago24: váhu vzduchu? na WJ 4.7? Jinak mi to přijde, že neopravujete, ale jen postupně na blind měníte věci, čekaje že se to samo spraví :-D

2017-04-14 17:27:23

Tak na blind neměním Jdu podle diagnostiky, chudá, bohatá směs na 1. i 2. řadě, chybný vstřikovač na 2.válci Špatný snímač polohy vač hř, skáče jak kdy, dělají to nejspíš vibrace motoru. Poradili mi i čidlo teploty motoru.

2017-04-14 17:48:37

rago24: Takže na blind :-D

1. chudá/bohatá - na obě paliva? jen na benzín? jen na plyn? Třeba je to jen nevhodně nastavená LPG mapa nebo opotřebené (líné) lambdy, přisávání falešného vzduchu kolem klapky či sání, děravý výfuk/svody...

2. chybný vstřikovač - špatný spoj v napojení odbočky ve svazku pro LPG jednotku - studeňák nebo zkrat

snímač polohy vačky - jestli se na něj plynaři připojili coby zdroj otáčkového signálu, třeba se jen jeepovská ECU brání "parazitovi" na signálu

3. svíčky - a co cívky, ty jsou stále původní? To je taky spotřební materiál, fakt nevydrží v kondici 20 let :-D

4. palivové čerpadlo - proč?

5. krokový motorek - proč?

6. váha vzduchu - žádná tam není :-D

a tak dále... suma sumárum, kromě svíček (a i ty možná stačilo jen opucovat, upravit elektrodovku a vrátit je zpátky), vyčištění sedla nastavovače volnoběhu (hadr plus odmašťovač) nebylo třeba zatím žádného měnění ničeho, bylo a je koukám stále třeba, jen použít hlavu, osciloskop a analyzátor spalin a hledat důvod, ne měnit díl po dílu a čekat kdy se to "spraví"...

Tyhle "zběsilé" výměnné akce všeho jen podporují v očích neznalých či potencionálních zájemců o tyhle auta děs a strach z toho, že když se jim zahoupe ručička otáčkoměru o víc jak plus mínus 50 ot/min, tak oprava znamená vyměnit půl motoru :( Přitom je to blbost a nesmysl, a jen nevhodný přístup k řešení problému, daný většinou neznalostí jak ta věc funguje, a tedy co to může dělat...

2017-04-15 09:59:49

rago24: jenže OBD ti poskytuje obecný chyby a nemůžeš dělat testy jednotlivých členů. Takže je to na blind a bude tě to stát balík a možná na to ani nepříjdeš a když už to měníš, tak je dobrý vše dávat mopar a nic nenahrazovat neoriginálníma dílama.

2017-04-15 10:07:20

Principem a úkolem diagnostiky je, krom ohlášení nestandardního stavu, zúžit! oblast eventuelního problému. Sebelepší diagnostika nikdy nenahradí logickou úvahu a znalosti funkce jednotlivých skupin a částí, technický úsudek ani um. Takže ano, pokud si vyčtu seznam závad diagnostikou a pak postupně kupuju a vyměňuju věci, kterých se ty chybové kódy týkají, jsem výměnkář, co vlastně neví co dělá a úroveň řešení problému spadá do oboru astrologie a zpracování skla do kulovitých objektů :-D :-D :-D Nehledě na to, že problém tímhle způsobem vyřešit nejde

2017-04-19 21:40:57

radz: Cívky? To jste mi jen nabídl další možnost na ND Při výměně vstřikovače se prohodily jen 2 cívky. Zkoušel jsem odpojovat, chyba se mi zdála opět na 2 válci(teda už s jinou cívkou i vstřikovačem)

Krokový mot. mi byl doporučený a vyčetl jsem to i na foru, stejné příznaky(bohužel objednávané narychlo s dalšími díly, neMopar)

Váha vzduchu nebo maf senzor, co měří množství nasávaného vzduchu(ale na plyn jede normálně) Problém bych tušil v benz soustavě. O pár otáček to určitě nekolísá, kolikrát chcípne při dobržďování(neumí si nastavit volnoběžné otáčky, padají hodně nízko)

Palivové čerpadlo odešlo před 2 roky úplně. Potřeboval bych někde změřit podávaný tlak. 3 měsíce po výměně to začalo blbnout.

Řešil jsem to i s mechanikem, ten poradil čídlo teploty motoru, hlásí nízké teploty, dává bohatší směs, nejde do otáček. Z výfuku jde i cítit nespálený benzín. Kde ho najdu? :-D

Dík za reakci

2017-04-19 21:43:27

wily25: Bohužel krok. mot. i čerpadlo nejsou originál. Bylo by dobré stejné druhé auto, co jde vyměnit lehce, zkusit prohodit?

2017-04-20 07:35:19

Když máš hodně peněz, tak pokračuj, tak jak jsi začal. A kdyby jsi to náhodou chtěl fakt opravit, najdi si někoho kdo má DRB a umí s ním zacházet.

2017-04-20 15:56:00

wily25: Chci to opravit. Už se o to chvíli snažím. Co je DRB? Psal jsem si i dotazy na fora, kupu jsem toho pročetl. Co jsem zjistil, nejbližší jeep servis krom autorizovaného je DvořákJeepy, cca 100km. Já jsem kousek od Krnova, kdyby někdo dokázal poradit.

Děkuju za odezvu.

2017-04-20 17:57:52

drb je diagnostika pro jeep, chrysler a dodge.

2017-04-21 07:48:41

rago24: Jakákoli diagnostiky, co umí půběžný data Ti pomůže. Nemusí to být zrovna DRB. To co to DRB umí, zvládne spousta dalších přístrojů. Např. OTC, Snap-on, Autel atd. Jde o to umět s tím zacházet a přemýšlet o tom.

2017-04-21 09:00:25

nezvládne. Ale delejte jak myslíte


Odpovědět

1  2  3