Fórum - Téma


WJ - přehřívání ve volnoběhu - nějaký tip? súrné


Fórum Grand Cherokee II WJ / WG WJ - přehřívání ve volnoběhu - nějaký tip? súrné

Manuály  |  Inzerce  |  Model Jeep Grand Cherokee WJ / WG  |  Naše vozidla


1  2

2017-07-24 11:51:06

perun001: Tohle chápu. Řeším hlášku kolegy, že v zastaveném chladnoucím systému zůstal nějaký zbytkový přetlak, který uprchl po otevření víčka, z čehož jsem usuzoval, že tím pádem okruh "těsní" a není nějakou dírou někam "otevřen", protože by prostě tlak neudržel a byl by stále max na atmotlaku..... To jestli to bublá a tlakuje za chodu motoru, o tom žádné info nemám....

2017-07-24 12:06:07

Je zbytečný o tomhle diskutovat, velice spolehlivě tohle odhalí tester na CO2 ve vodě, takže až to dojede, tak bych to otestoval a ví se hned.

2017-07-24 12:21:34

Jasně, takže ho s tím mám poslat v noci (nejlepší počasí) dom, tak jak to je, případně s vyndaným termostatem? S vyplým O/D a bez klimy?

2017-07-24 15:20:39

V prnim prispevku pises ze to bubla...je tezke radit na dalku a jeste info sprostredkovane prez dalsi lidi ..za chladna domu.tam stejne hlavu nikde nebudete delat.max. se pripravit na odtah kdyby to nedojelo..

2017-07-24 15:35:45

Aha - no ne že to bublá, ale že když to horké chcípnul, slyšel, už se stojícím motorem, z oblasti čelního skla/motoru několik "bubl" zvuků které po několika vteřinách ustaly...

Oki, nejedu tam, nechám ho v noci doplížit se domů bez O/D :-D

2017-07-30 04:26:20

radz: Ahoj mohu se zeptat jak to dopadlo a přišli jste na to čím to bylo mám ten problém taky dik

2017-07-30 15:59:34

paserak: Včera s tím přijeli dom, a prý žádný excess cestou. Víc zatím nevím, v týdnu mi to sem přijede. Jediné úkoly co jsem mu dal před cestou - studené to dolít destilkou přes chladič a odvzdušnit na horním nátrubku od chladiče, doplnit expanzku na full a vyjet. To splnil a dojel....

2017-08-02 21:29:06

Tak to tu mám, a popravdě, takové nejednoznačné pocity :-D U studeného (do druhého dne) jsme zkouknul a dolil chladič včetně vyhnání bubliny před odvzdušňovák v horní přírubě, dolil expanzku na full, prohlédnul hadice, spony, shodil jsem řemen, zatahal v ose i kolmo na osu s vodní pumpou, nic nenašel, dal to zpátky. Včera v těch 40 ve stínu test po městě - dokud se jede, byť krokem, nebo motor točí 1000 a víc, ručička těsně před 100vkou. Když se déle stojí - semafory, fronta do kruháku, ručička vleze na 100, či tak milimetr přes 100. Jakmile se člověk rozjede, ručička sleze pod 100. Když to s ručičkou na 100 chcípnu a odstavím, a po chvíli opět natočím, teploměr ukáže 110, ale během pár vteřin co se točí ručička opět sleze těsně pod 100. Při vysloveném pošoupávání se po městě krokem mezi křižovatkami, ručička doleze na ten cca milimetr přes 100 a tam zůstává. Nikam ke 125 či "za roh" jsem to narozdíl od majitele nedostal. Takže vlastně nevím. Celkově při testech najeto skoro 90 km, podle mě kdyby hlava, nebo tšsnění, v těch 40 ve stínu už by to prdlo/fouklo/umřelo....

Nicméně, protože to dolili nějakou pseudovodou, odvzdušňovali a co to auto má, chladící kapalinu neměnili, vyleju to, propláchnu, pro sichr odklopím/přiklopím vodní pumpu, a separé mimo auto pročistím chladič, dám novou směs a zase to testnu.

2017-08-11 15:35:52

Vyndej pumpu a zkus jestli se neprotaci vrtulka na ose, je plastova a kdyz praskne tak se protoci. Me se to stalo... Sice se mi to projevovalo opacne, tedy na volnobeh ok pri vysokych otackach ko ale vsadil bych na to. Jaka je tam voda je fuk kdyz teda nemrzne...


Odpovědět

1  2